To może być koniec łatwych teleportów w LoL-u; nadchodzi rewolucja

League of Legends ciągle się zmienia.

Wraz z kolejnymi patchami wprowadzane są usprawnienia różnej wielkości. Niektóre wydają się niewielkie, inne z kolei całkowicie odmieniają oblicze rozgrywki. Rozwiązanie obecnie testowane na serwerach PBE (Public Beta Environment) śmiało może zostać podciągnięte pod drugą kategorię.

Chodzi o jedną z umiejętności dobieranych przez graczy w oknie wyboru postaci – Teleport. Dotychczas ten czar mógł przenieść bohatera w dowolne miejsce na mapie, o ile była tam sojusznicza wieża, totem wizji lub miniony danej drużyny. Ten stan rzeczy ma jednak ulec zmianie. Do 14. minuty rozgrywki Teleport będzie mógł przenosić gracza wyłącznie w pobliże wież. Zmieni się także czas rzucania owego zaklęcia z 4,5 do 4 sekund.

Po upływie czternastej minuty Teleport ma ewoluować w Uwolniony Teleport, który będzie działał na starych zasadach – z dwiema różnicami: w momencie „wylądowania” we wskazanym miejscu gracz otrzyma 50% przyśpieszenia ruchu postaci, a czas oczekiwania na odnowienie czaru zmniejszy się z 360 do 270 sekund.

Nowe zaklęcie wywołało ożywioną dyskusję wśród fanów LoL-a, m.in. na forum Reddit, gdzie zmiana jest szeroko komentowana, a post informujący o niej szybko zyskał na popularności. Jeśli powyższe rozwiązanie wejdzie w życie, będzie to oznaczało konieczność dostosowania taktyki do nowych warunków. Nie będzie można już dokonywać szybkich teleportów do totemu, by zaskoczyć przeciwnika po drugiej stronie mapy. Gra w alei w początkowej fazie gry również będzie musiała ulec rekonstrukcji w przypadku sporej liczby czempionów.

Oczywiście istnieje szansa, że zmiany zaprezentowane w PBE nie wejdą w życie, jednak wydaje się, iż w tym przypadku studio Riot Games będzie chciało namieszać. Szczegóły poznamy zapewne niebawem.

Źródło:
"Qskan" - GRY-OnLine


Klemens
2021-12-09 16:43:04